Telemedycyna – telekonsultacja, teleporada – jak się umówić

Jeśli szczególnie cenisz sobie Twój czas, komfort i bezpieczeństwo w korzystaniu z konsultacji lekarskich wówczas polecamy Ci telefoniczną rozmowę z lekarzem.

Nie musisz przychodzić do placówki, możesz wszystko załatwić wygodnie i z to z poziomu fotela w swoim domu czy pracy! Nie trać czasu, nie sprawdzaj kalendarza. Nie narażaj się na dodatkowe zakażenia wirusami!

Lekarze dyżurują 7 dni w tygodniu (dni robocze 8:00-24:00, weekendy 9:00-21:00).

Telekonsultację – poradę telefoniczną możesz umówić przez Portal Pacjentainfolinię lub naszą stronę www.

Umów się przez konto w Portalu Pacjenta

 

Załóż bezpłatne konto w Portalu Pacjenta POLMED.

Zobacz jakie to proste i ile zyskujesz

lub

Umów się przez Infolinię – zadzwoń

–   Telefoniczne Centrum Obsługi Pacjenta czynne całą dobę 7 dni w tygodniu: tel. +48 58 775 95 99 lub z telefonów stacjonarnych 801 033 200 – infolinia dla pacjentów objętych opieką medyczną POLMED w ramach abonamentów prywatnych, firmowych oraz towarzystw ubezpieczeniowych
–   Dedykowana Infolinia dla nowych pacjentów +48 58 355 77 44 – czynna całą dobę 7 dni w tygodniu (wyłącznie konsultacje płatne)

lub

Umów się przez Internet

Wyszukaj lekarza, dogodną godzinę i wykup telekonsultację (teleporadę). Kup teraz!

Teleporada dostępna jest dla następujących specjalizacji lekarzy:

internista, lekarz rodzinny, pediatra, alergolog, alergolog dziecięcy, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, endokrynolog dziecięcy, gastrolog, ginekolog, kardiolog, laryngolog, nefrolog, neurolog, neurochirurg, ortopeda, psycholog, pulmunolog dziecięcy, urolog, dietetyk.

Dzięki usłudze telekonsultacji (teleporada):

 

I. Omówisz swoją aktualną sytuację zdrowotną:

  1. zyskasz poradę lekarza odnośnie Twojego aktualnego stanu zdrowia
  2. w przypadku infekcji wirusowej w razie potrzeby otrzymasz zwolnienie lekarskie
  3. otrzymasz e-receptę na niezbędne leki

UWAGA: ostateczną decyzję o wystawieniu zwolnienia i recepty podejmuje lekarz.

II. Zamówisz recepty na leki stałe:

Jeśli posiadasz konto w Portalu Pacjenta, zamawianie recept jest dostępne w menu.
Lekarz na podstawie dokumentacji medycznej może wystawić receptę na leki stałe.
Jeśli jeszcze nie masz konta w Portalu Pacjenta:
1.  zadzwoń na Infolinię
2.  w trakcie rozmowy z konsultantem zaznacz, że potrzebujesz wystawienia recepty na stałe leki
3.  uzgodnij z konsultantem czy przed rozmową z lekarzem powinieneś dostarczyć swoją dokumentację medyczną
jeśli nie jesteś jeszcze pacjentem POLMED i/lub nie posiadasz dokumentacji medycznej w POLMED, lekarz może wystawić Ci e-receptę na leki przeznaczone maksymalnie na 30 dni kontynuacji leczenia.

III. Skonsultujesz wyniki swoich badań;

  1. umów sie przez Portal Pacjenta POLMEDinfolinię lub stronę www na telekonsultację z naszym specjalistą w celu omówienia wyników Twoich badań
  2. Jeśli nie jesteś jeszcze pacjentem objętym opieką POLMED, przed wysłaniem wyników powinieneś założyć bezpłatne konto w Portalu Pacjenta
  3. zaloguj się do swojego konta w Portalu Pacjenta
  4. prześlij w postaci elektronicznej dokumentację medyczną, wyniki badań lub opisy badań (np. zdjęcia posiadanych dokumentów papierowych), dzięki opcji w menu „wyślij dokumentację medyczną” i napisz w jakim celu wykonywana była ta diagnostyka

 

Przeczytaj także co lekarze mówią o telekonsultacjach (teleporadach)

Zapraszamy!